FAQ

Često postavljana pitanja  

Da li su troškovi dostave uračunati u cenu?   Troškovi dostave nisu uračunati u cenu. Isporuka se vrši kurirskom službom na teritoriji Republike Srbije osim u slučaju veće porudžbine.   

Kada mogu da očekujem naručene gume?   Nakon našeg kontakta i Vaše potvrde i uplate poručeni proizvod možete očekivati u narednih 24h -48h.   

Kako dobijam povratnu informaciju?   Povratnu informaciju dobijate na osnovu podataka koje ste ostavili tokom registracije i upućivanja Vašeg zahteva sa stranice Kontakt. U najkraćem roku od prijema porudžbine, bićete kontaktrirani e-mailom ili putem telefona.   

Kakav je postupak reklamacije?  1. Pozovite nas telefonom ili putem našeg e-maila na kontakt stranici da bismo bili upućeni u problem koji postoji;  2. Pripremite garanciju, račun i gumu;  3. Preuzimanje proizvoda ćemo organizovati u narednih 24h-48h;  4. Nakon pregleda kompetentnih kadrova za rešavanje reklamacije mi ćemo Vas obavestiti o ishodu iste;  5. Rešavanje reklamacije odlučuju isključivo kompetentni kadrovi koji su ovlašćeni od strane proizvođača koji su i davaoci garancije;