FAQ

Često postavljana pitanja  

Da li su troškovi dostave uračunati u cenu? Troškovi dostave su uračunati u cenu. Isporuka se vrši na teritoriji Republike Srbije.

Kada mogu da očekujem naručene gume? Nakon našeg kontakta i Vaše potvrde i uplate poručeni proizvod možete očekivati u narednih 24h -48h.

Da li moram da se registrujem da bih naručio gume? Registracija je obavezna i obavezni ste da popunite svako polje i da garantujete tačnost podataka. Registracijom ubrzavate postupak narudžbine koja će biti automatski popunjena. Svi vaši podaci su bezbedni i bice korišćeni samo da bi Vas kontaktirali.

Kako dobijam povratnu informaciju? Povratnu informaciju dobijate na osnovu podataka koje ste ostavili tokom registracije. U najkraćem roku od prijema porudzbine, bićete kontaktrirani e-mailom ili putem telefona.

Kakav je postupak reklamacije? 1. Pozovite nas telefonom ili putem našeg e-maila na kontakt stranici da bismo bili upućeni u problem koji postoji: 2. Pripremite garanciju, račun i gumu 3. Preuzimanje proizvoda ćemo organizovati u narednih 24h 4. Nakon pregleda kompetentnih kadrova za rešavanje reklamacije mi ćemo Vas obavestiti o ishodu iste. 5. Rešavanje reklamacije odlučuju isključivo kompetentni kadrovi koji su ovlašćeni od strane proizvođača koji su i davaoci garancije